Niestety pomimo podjętych działań przez firmę Bolt, o których pisaliśmy jakiś czas temu na Blogu o Dostępności, sytuacja przewozu osób niewidomych i słabowidzących przez tego przewoźnika nie uległa poprawie.
Zachęta dla kierowców
Użytkownicy tej aplikacji (z dysfunkcją wzroku) nadal mają problem z odnalezieniem czekającego na nich samochodu oraz częstą rezygnacją kierowców po zorientowaniu się, że ich pasażerem będzie osoba niewidoma z psem przewodnikiem. Dlatego firma Bolt, poza przeprowadzoną kampanią informacyjną, wprowadziła akcję zachęt dla kierowców. Pracownik, który zdecyduje się przewieźć pasażera z psem przewodnikiem, otrzyma bonus finansowy, jeśli przedstawi firmie zdjęcie psa przewodnika. Niedługo ma powstać dodatkowa skrzynka mailowa przeznaczona do zgłaszania problemów napotkanych podczas zamawiania przejazdu przez niewidomego klienta.
Podróżowaliście w ostatnim czasie Boltem? Jeśli tak, to podzielcie się w komentarzach opinią na temat tych przejazdów.