Logo Altix

Sklep Internetowy
System YourWay

Firma Bolt, odpowiedzialna między innymi za zamawianie taksówek z aplikacji, wprowadziła w ostatnich dniach istotną zmianę, która jest przydatna dla osób niewidomych poruszających się przy pomocy białej laski lub psa przewodnika.

Dodanie ikonki

Od teraz wystarczy przy swoim imieniu w aplikacji Bolt dodać odpowiednią emotikonkę – oka, które informuje kierowcę taksówki, że będzie podróżować osoba niewidoma z białą laską, albo oka i psa, oznajmiającego przejazd klienta z psem przewodnikiem. Dzięki temu taksówkarz będzie wiedział, że pasażer może potrzebować pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu. Firma Bolt przeprowadziła kampanię informacyjną dla swoich kierowców, której celem było przekazanie instrukcji o nowych emotikonkach oraz wskazówkach, w jaki sposób można pomóc osobom niewidomym przy korzystaniu z ich pojazdu. Ponadto kierowcy, którzy przewiozą pasażera z psem przewodnikiem, mogą w razie potrzeby liczyć na zwrot pieniędzy za czyszczenie samochodu.

Korzystaliście już z tego nowego usprawnienia dla osób niewidomych w aplikacji Bolt? Jeśli tak, to podzielcie się w komentarzach Waszymi opiniami na jego temat.