Dzisiaj przynosimy Wam newsa, który może przydać się podczas tegorocznych wakacji osobom z niepełnosprawnościami.
Nowoczesne centrum obsługi
Dzięki usługom działu Global Bilgi tureckiego operatora telekomunikacyjnego Turkcell, lotnisko w Stambule wprowadziło nową jakość obsługi pasażerów z niepełnosprawnościami. Uruchomione właśnie centrum obsługi wideo zapewnia wsparcie dla osób niewidomych i niesłyszących przez całą dobę oferując zaawansowane funkcje takie jak wsparcie wizualne oraz dźwiękowe na żywo czy udostępnianie ekranu. Pozwala to na łatwiejsze przemieszczanie się po terenie lotniska oraz uzyskiwanie niezbędnych informacji. „Nasza usługa zapewnia całodobową pomoc dla osób niesłyszących i niewidomych. Na przykład niewidomi pasażerowie mogą korzystać z funkcji wewnętrznej nawigacji 'Route With Me’ w aplikacji mobilnej IGA Istanbul Airport, aby uzyskać wskazówki” – powiedział o tym innowacyjnym rozwiązaniu zastępca dyrektora generalnego do spraw sprzedaży w Turkcell. Poza wspomnianą nawigacją system oferuje wsparcie wideo na żywo dla osób niesłyszących z tłumaczeniem na język migowy.